Meld dig ind

Kontakt os: Telefon: +45 2335 4897

Synes du også, at fællesskab og solidaritet er vigtige værdier? Har du lyst til at gøre en forskel, eller vil du gerne støtte en politisk sag, så meld dig ind hos Socialdemokraterne, Lemvig.

MELD DIG IND HER. Som medlem af Socialdemokraterne, Lemvig kan du deltage i vigtige politiske beslutninger, vælge vores folketingskandidat - eller selv stille op. Du kan også deltage i valgkampe, kurser eller debatter.
Du modtager vores medlemsblad fire gange om året, samt det lokale nyhedsbrev. Derudover kan du som medlem deltage i partiets interne elektroniske debatter på vores medlemsportal. Vi arrangerer temaaftener, hvor du kan komme og debatere med vores byrådspolitikkere, komme med din mening.

Hvad koster det?
Det koster 420 kroner om året at være medlem. Når du har meldt dig ind får du en velkomstpakke fra partikontoret og du vil blive kontaktet af din lokale partiforening.

Vil du med i vores ungdomsorganisation?
DSU, som er Socialdemokraternes ungdomsorganisation er en uvurderlig hjælp, når Socialdemokraterne fører valgkamp. Er du under 30 år, kan du også melde dig ind i DSU. Det koster 100-150 kroner årligt at være medlem. Se mere om DSU på deres hjemmeside her www.dsu.net. Eller besøg DSU West som er vores lokale DSU afdeling i Holstebro

Kontakt os
Har du spørgsmål eller kommentarer, er du altid velkommen til at kontakte os - enten på telefon (+45 2335 4897) eller mail info@socialdemokraterne-lemvig.dk