Valgkampene er sĂĄ smĂĄt i gang

Af Jørn Sand
27-08-2013

De radikale gik her i weekenden i gang med valgkampen, Deres spidskandidat Lars Ebbensgaard udmeldte at uddannelserne i Nr. Nissum burde flyttes til Holstebro! Noget af en udmelding her i starten, som nok vil kunne få vælgerne til at tænke sig en ekstra gang inden krydset skal sættes.
Hos socialdemokraterne er vi fuld gang med valgprogrammet som bliver færdiggjort inden de næste 14 dage og programmet skal så vedtages på en ekstraordinær generalforsamling d. 17. september kl. 19.00 i Biohuset hvor alle medlemmerne selvfølgelig har fået indbydelsen. Alle vores gode kandidater, otte i alt er også sendt til urafstemning hos medlemmerne. Kenneth Bro er på forhånd valgt som vores spidskandidat. Dermed ikke sagt at vi ikke finder flere kandidater, og skulle der komme flere kommer disse nederst på valglisten. Alle partiformænd har mødtes for at aftale vælgermøderne og glæd jer, de bliver i år anderledes end de plejer. Vi er også her i gang med den planlægning men alle detaljer er ikke på plads endnu