Lemvig Dyrskue

Af Jørn Sand
02-06-2013

Vi som partiforening havde en stand på lemvig Dyrskue her i weekenden 1-2 juni. En lørdag uden sol og megen havgus, og en søndag med blæst og sol, men 2 super gode dage sammen med andre partier. Venstre, SF, Dansk Folkeparti samt os socialdemokrater. Vi havde sædvanen tro vores røde telt opstillet med kaffe på kanden og uddeling af diverse gimmecks og gode foldere om vores politik. Alle vores byrådskandidater var der i løbet af weekenden og flere fra bestyrelsen samt gode kollegaer fra Lemvig øst var også på banen. Vi fik talt med mange forskellige personer og der blev lavet forskellige aftaler på kryd og tvær over partiskellene. Om søndagen havde SF lavet et lille politisk møde foran deres talt hvor der kunne stilles spørgsmål og en del havde skrevet skriftlige spørgsmål til panelet. Fra os deltog Ole Byskov og Lone Pilgaard Sørensen. En god og sjov debat hvor der også blev lavet sjov med hinanden.En god weekend hvor vi fik vist flaget som socialdemokrater