Famile og Kulturudvalgs News

Af Gitte Fiskbæk og Karsten Kragelund
17-02-2014

I Familie- og Kulturudvalget er vi nu kommet godt i gang med det politiske arbejde. Det tegner på at blive en spændende periode, og vi er som socialdemokrater klar til at møde de kommende udfordringer. Efter de første møder, og ikke mindst Børne-Topmødet i Aalborg med gode oplægsholder bla. Undervisningsminister Christine Antorini og ikke mindst det sociale samvær , giver det en god tro på, at kemien i udvalget er på plads, og vi stiller og roligt finder vores plads i hierarkiet.
Gitte Fiskbæk og Karsten Kragelund vil naturligvis sætter vores præg på de mange spændende politiske prioriteringer der kommer, og som nået nyt, vil vi løbende orientere alle læser på vores hjemme side www.socialdemokraterne-lemvig.dk via F/K NEWS i vores arbejde.
Vi glæder os og føler os godt gearet til at tage fat på de kommende diskussioner på alle områder, til forhåbentlig alles tilfredshed?. Den første store udfordring bliver analysen fra BDO på halområdet, som er på vej til udvalget, hvilket helt sikkert vil give meget politisk diskussion, og vil komme i fokus i budget planlægningen for 2015.
Nok for denne gang, og alle er selvfølgelig velkommen til at kontakte os med input gode idéer eller andet, vi vil altid være lyttende og tager alle henvendelser seriøs