Sæt kryds i kalenderen

Af Ivan Møller Sørensen
16-04-2016

Her kommer nogle datoer hvor i skal sætte kryds i kalenderen.
1 Maj, der holder vi arrangement på havnen i Lemvig, ved Bjarnes fisk, som vi plejer, hvor vi har nogle gode talere samt godt musik. Der sælges drikkevare, pølser, kaffe og kage.
I sidste halvdel af maj, afholder vi ekstraordinær generalforsamling, med et punkt på dagsordenen, nemlig valg af spids/borgmesterkandidat til byrådsvalget 2017, indkaldelse sendes ud til alle medlemmer.
4 og 5 juni, der deltager vi på dyrskuet i Lemvig, kom og få en snak med din kommunalpolitiker om hvad der rører sig i Lemvig kommune. Struer/Lemvigkredsens regionsrådskandidat til regionsrådsvalget 2017 vil også være til stede.
8 juni, kredsmedlemsmøde i Lemvig, nærmere information følger senere, følg med her på siden.
Derefter holder vi lidt velfortjent sommerferie, inden vi starter op igen. I efteråret 2016 og foråret 2017 skal vi have udarbejdet vores valgprogram til byrådsvalget 2017. Jeg kan kun opfordre alle til at give deres mening tilkende på disse møder hvis du vil have indflydelse på politikken der skal føres i Lemvig kommune 2018-2021. Det er også nu du skal give lyd fra dig hvis du kunne tænke dig at blive kandidat til kommunalvalget 2017, således du kan få indflydelse på politikken.
BLIV MEDLEM, sĂĄ du kan fĂĄ indflydelse, skriv til ivan@lindebo.org for information

Henvisning: Sæt kryds i kalenderen