MÞd os pÄ Facebook

Vores politik fra A til Å

Her har vi samlet en rĂŠkke relevante links

ForÄret er (nÊsten) pÄ vej

Af JĂžrn Sand
06-04-2012

Socialdemokraterne i Lemvig har afholdt generalforsamlingen hvor H. C. Østerby Borgmester i Holstebro Kommune var oplÊgsholder med en debat indlÊg i Biohuset fÞr starten pÄ generalforsamlingen. H. C. havde et meget spÊndende indlÊg om bl.a. samarbejde imellem Struer, Lemvig, Holstebro og Herning kommune. Et samarbejde H. C mener, bÞr styrkes i fremtiden. Han var meget omkring den udvikling Holstebro Kommune er i nu, og de store investeringer der ligger i stÞbeskeen de nÊste 10 Är. H. C. kommenterede selvfÞlgelig ogsÄ den politiske situation generelt og kommenterede kort, om Ulla TÞrnÊs vil blive en trussel mod ham som borgmester kandidat nÊste Är til kommunevalget.
PÄ Lemvig partiforenings fÞrste bestyrelsesmÞde efter generalforsamlingen konstituerede bestyrelsen sig med genvalg til Ivan SÞrensen som nÊstformand. Margit Lauridsen forsÊtter som sekretÊr. I udvalgene er Ivan SÞrensen medlemsansvarlig, pÄ aktiviteter er Mads Johan Jensen ansvarlig. Websiden er JÞrn Sand ansvarlig for, sammen med Morten Jensen.
1. maj stÄr snart for dÞren og udvalget arbejder i disse uger pÄ talere samt alt det logistiske i selve arrangementet. Udfordringen i Är ligger i hvor vi placerer os pÄ havnen. Vi har fÄet en minister pÄ talerÊkken og hÄber det lykkes, men det er altid sÄdan med ministre at de pÄ meget kort tid kan aflyse, men vi forventer inden for fÄ uger at kunne offentliggÞre talerÊkken og hvor det bliver.
Vi har endvidere nedsat en kandidat udvalg som nu mÞdes efter pÄsken for at fÄ sat gang i den aktivitet med at finde kandidater som skal gÞre alt klar til byrÄdsvalget nÊste Är i november.
God forÄr og sommer.

Indflydelse pÄ politikken

Socialdemokratiet Lemvig kommune  |  HĂžgevej 14  |  7620 Lemvig  |  23 35 48 97  |  info@socialdemokraterne-lemvig.dk